Tanács
Blog

Egyetlen tanács az étteremipar számára

Miközben leültem, hogy megírjam ezt a cikket, csak arra tudtam gondolni, hogy a vendéglátóipar mennyire létfontosságú a mindennapi életünkben. Ha nem akarunk főzni, felhívjuk kedvenc éttermünket. Amikor meg akarjuk ünnepelni a győzelmeinket, kedvenc éttermünkben gyűlünk össze. Ha kényelemre vágyunk a nehéz időkben, kedvenc éttermünkből rendelünk. Legjobb emlékeink közé tartoznak kedvenc éttermeink.

Tartalommarketing-szakemberként és éttermi szószólóként mindig arra gondolok, hogy munkám remélhetőleg akár egy ilyen étteremtulajdonoshoz is eljuthat. A helyes megoldásokról írok? Minden szavam értéket adok? És mivel az iparág oly sok sikert ért el az elmúlt néhány évben, hogyan kellene az éttermeknek átvészelnie ezeket a nehéz időket?

Felteszem magamnak a kérdést: „Ha étteremtulajdonos lennék, mit szeretném, ha valaki elmondaná nekem?” Egész nap itt ülhetek és arról beszélhetek, hogy a megfelelő összetevőket használom, vagy csökkentem a felesleges vásárlásokat. De ha belegondolsz, honnan szerzed ezt az információt? Honnan tudhatja, ha túl van az összetevők rendelésén, vagy túlfizet a szolgáltatásokért? Honnan tudhatod, hogy pénzt veszítesz, vagy pénzt keresel? Nincsenek olyan táblázatok vagy kliptáblák, amelyek támogatnák ezt a fajta tudást.

Mivel az iparág az elmúlt néhány évben oly sok sikert ért el, hogyan kellene az éttermeknek átvészelnie ezeket a nehéz időket? Ezekre a kérdésekre csak a technológia segítségével lehet pontosan megtudni a választ. Gondoljon arra, hogy mennyi órát tölt a készletszámlálással, a rendelések leadásával és a tartozások kezelésével. Gondoljon az összes azonosított hibára, és mennyi pénzbe került ezek a hibák, mert túl későn találta meg a hibákat. Gondoljon az összes pénzvisszatérítésre, amelyet olyan vásárolt termékek után kaphat, amelyekről nem tudott, vagy olyan megtakarításokat kaphat, amelyekről nem is tudott.

Technológia, mint segítség

Ön egy egyszemélyes zenekar, és nem teheti meg mindezt egyedül. A technológia lehet az a mankó, amelyre támaszkodhat az intelligensebb, megalapozottabb üzleti döntések meghozatalában. És mivel továbbra is munkaerőhiány fenyeget az iparágon, hagyja, hogy a technológia dolgozzon Ön helyett. Legyen a technológia az a következetes alkalmazott, akire támaszkodhat. Hagyja, hogy a technológia vezessen a nyereségesség felé. Felszabadíthatja éttermi adatainak erejét olyan megoldások segítségével, mint a beszerzési és ellátási lánc technológia.

És tudom, hogy az olyan dolgokkal kapcsolatban, mint a virtuális valóság és az önvezető járművek, a technológia kissé megfélemlítő lehet. Az ismeretlen mindig ijesztő. De ami még ijesztőbb, az az, hogy kihagyod a lehetőséget, hogy tájékozódj arról, amit nem tudsz, és mélyebben megértsd, hogyan teljesít az éttermi mentőkötél.

Tehát ha lenne egy tanácsom az étteremtulajdonosoknak, az az lenne, hogy vegyék fel a technológiát. Fogadja el az előremutató gondolkodást, amit kínál. Fogadd el azt a mélyebb betekintést, amit nyújt. Legyen szó veterán étteremtulajdonosról vagy újoncról, idén a technológia lesz az első számú befektetés.

Ügyfelei azt akarják látni, hogy Ön sikeres, én azt akarom, hogy Ön sikeres legyen, a közösség pedig azt, hogy az ajtók nyitva maradjanak. Lépjen ki a „csak boldogulok” sötétségéből, és a „Meg fogom győzni ezeket a nehéz időket” fényébe, és alkalmazzon technológiai megoldásokat még ma.